Strategii de marketing online si SEO pentru 2020

Ca antreprenor, atunci cand apelezi la serviciile unei agentii de marketing online trebuie sa stii ce sa ceri, dar si beneficiile pe care le astepti in urma serviciilor pentru care platesti.
De aceea este important ca agentia cu care vei colabora sa iti anticipeze nevoile de business si sa te ajute sa le indeplinesti.
Acestea fiind spuse, ce serviciu vrei sa-ti genereze rezultate pentru afacerea ta? Sa fie serviciile de Optimizare SEO cheia succesului? Sa fie Content Marketing? Sau anticipezi rezultate eficiente din campanii Google AdWords si Social Media Marketing?
Daca nu esti inca hotarat, poate acest articol te va ajuta sa iei cea mai buna decizie. Aici vei gasi 2 strategii de marketing online si SEO eficiente in 2020.

I. Strategii SEO pentru 2020:

Serviciile de SEO evolueaza de la un an la altul, pe fondul schimbarilor pe care le impune Google.
Unele voci spun ca strategiile SEO devin tot mai depasite. Cel putin in forma actuala.
Principalul argument este acela ca tehnologia de cautare vocala impinge acest serviciu spre marginea prapastiei. Ceea ce nu este chiar departe de adevar.
Dupa cum intelegem astazi optimizarea pentru motoarele de cautare, tindem sa credem ca zilele ii sunt numarate.
Dar serviciile de SEO nu vor muri, optimizarea unui site se transforma. Se adapteaza la noile trenduri.
Si astfel, serviciile SEO oferite de agentii isi vor consolida constant pozitia de principal instrument utilizat pentru indexarea pe pozitii superioare in Google SERP (search engine ranking pages).
Iata trendurile care vor necesita regandirea strategiilor de optimizare SEO:
  • Cautarea vocala (interactiunea vocala) si asistentii digitali.
  • Experienta vizitatorilor pe site (UX, UI, etc.). 
Agentia OneMedia X Group din Bucuresti este una dintre agentiile de SEO care implementeaza constant strategii SEO adaptate noilor modificari impuse de Google.

II. Strategii de marketing prin continut:

In viata, nici-o zi nu seamana cu alta. La fel si strategiile de content marketing, de la un an la altul. Ce trenduri sunt pentru anul 2020?
La fel ca si in cazul serviciilor de SEO, focusul este pe experienta oferita de brand potentialilor clienti si pe educarea lor in egala masura. De aceea, in 2020 strategiile de marketing prin continut au la baza content valoros pentru potentialii clienti, indiferent de forma prin care le este livrat.
In 2020, marketingul online prin continut poate fi livrat catre potentialii clienti prin:
  • Podcast
  • Vlog
  • Blog
  • Native Advertising
Anul acesta se pune foarte mult accentul pe continutul livrat catre potentialii clienti prin intemediul unui podcast si prin spoturi publicitare audio plasate in cadrul altor podcasturi care se adreseaza potentialilor tai clienti.
Mediul online se schimba constant, mereu apar platforme noi sau actualizari noi. De aceea, colaborarea cu o agentie te poate ajuta sa ai succes, ei vor tine pasul cu aceste schimbari pentru tine si tu te poti axa pe cresterea afacerii.
Un lucru este sigur: poti avea succes in online si pe cont propriu. Insa, daca vrei ca succesul sa fie sustenabil si garantat, gaseste o agentie care sa-ti construiasca drumul spre succes.