Ce vrem să aflăm de la intervievații noștri?

 În demersurile de a construi un business, orice afacerist se lovește la un moment dat de niște bariere. Important este să știm cum să le depășim, într-un mod în care să ne afecteze cât mai puțin. Pentru a oferii cititorilor exemple concrete din viața unor oameni de succes, echipa Thebiz.ro a lansat un nou proiect prin care vor să aducă în lumină puterea exemplului, iar una dintre cele mai bune metode pentru a face acest lucru este de a lua legătura cu diferiți reprezentanți ai business-urilor din România.

Vrem să descoperim cât mai multe contexte în care au luat naștere întreprinderile românești, ideea de la care s-a pornit, sursa de inspirație și chiar motivația. Echipa a fost surprinsă să afle că nu toți marii oameni de succes au beneficiat de o educație antreprenorială. Unii au riscat din dorința de a face bani, iar alții s-au cumpătat din dorința de a nu-i pierde. Uneori, să riști poate fi un lucru îndrăzneț care te propulsează pe scările valorice, iar alteori te trimite să iei jocul de la început.



Totodată, jurnaliștii au vrut să afle care au fost obiectivele de la început și cum au crescut odată cu câștigurile firmei. Încă un lucru important și valoros pe care am vrut să-l expunem pentru cei la început de drum care cercetează domeniul financiar a fost metoda prin care au obținut unele companii finanțarea de care au avut nevoie și, totodată, care au fost primii pași în comercializarea afacerii.

Chiar dacă ideea ta e fezabilă și beneficiezi de situația financiară de care ai nevoie, un alt lucru esențial este promovarea afacerii. Vrei să ajungi la un număr cât mai mare de oameni, însă cum poți face asta? Din răspunsurile oferite până acum, majoritatea firmelor apelează la alte companii specializate în marketing și comunicare. Puține dintre întreprinderile intervievate aleg să testeze acest teren cu forțele proprii. Mediul online este principala metodă prin care poți face ca afacerea ta să fie văzută de un număr mare de oameni. Internetul este un spațiu infinit, iar concurența nu are limite. De aceea, afaceriștii preferă să apeleze la firme specializate.